luni, 16 septembrie 2013

Gelozie - Lili St. Crow




   După ce este salvată din incendiul de la Şcoală de corecţie, Dru ajunge la Schola Prima- căminul Ordinului şi locul unde se pregătesc djamphirii din Lumea Reală.
   Puterile sale de svetocha ies la suprafaţă din ce în ce mai des. Dru ştie că şi în acea Şcoală exista un trădător şi nu mai are încredere în nimeni, chiar dacă este păzită 24 de ore din 24.
   În timp ce Christophe lipseşte, între ea şi Graves se înfiripă ceva. Cînd Christophe apare, o salvează pe Dru de la moarte, iar de data aceasta are cu el dovezile necesare pentru a demasca trădătorul.
   Christophe apare, Graves dispare, iar Dru primeşte un mesaj de la Sergej care o dă peste cap: că i-a furat pe cineva drag.


Citate :



   - Hei, Graves, vrei să te duci să cumperi şampon, pastă de dinţi, lucruri de genul ăsta? Ia-mi si nişte Midol, bine?     
Benjamin aproape se înecă. Leon studie tavanul foarte interesat si un zambet îi apăru la colţurile gurii. În timp ce Benjamin părea gata să intre în pământ, Leon părea foarte amuzat.    
- Cred că ar trebui să-ţi iei singură Midolul, spuse Graves serios dar un zâmbet îi mijea pe buze. Ştii, sunt mai multe feluri.



    - Chris... eu nu sunt ea.    
- Aşa e, mă aproba el. Nu eşti. Ea nu m-a făcut niciodată să trec printr-o aşa agonie.    
Christophe se aplecă spre mine. Gura lui era la câţiva centimetri de a mea.    
- Ea nu m-a făcut niciodată să am senzaţia că o să mor de inimă. Nu m-a făcut niciodată să mă tem pentru ea în halul ăsta. 



  • Nume original : Jealousy
  • Autor : Lili St. Crow
  • Editura : Leda
  • Pagini : 383
  • Punctaj : 5/5 . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu