joi, 31 octombrie 2013

A 16a Lună


A 16-a Lună - Kami Garcia, Margaret Stohl



Rezumat :

   Ethan este un băiat care trăieşte o viaţă monotonă în micul orăşel Gatlin. Totuşi el visa o fată misterioasă careia nu-i putea vedea chipul, iar într-o zi o melodie necunoscută apare pe ipod-ul adolescentului. 
   Mama lui Ethan a murit într-un accident, iar tatăl mai lui iese câteodată din biroul său oprindu-se din muncă. De treburile casei se ocupă Amma - o bătrânică care ştie mai multe lucruri decât spune. Ethan şi-a dorit mereu să plece din oraşul lui natal, dar acest lucru se schimbă când Lena devine fata cea nouă din liceul lui.
   Lena era nepoata lui Ravenwood - un om izolat si despre care oamenii nu ştiau prea multe şi de aceea se spunea că este "încuiatul orașului''. Toţi ceilalţi vor să stea departe de ea, toţi înafară de Ethan care s-a îndrăgostit de ea dinainte să o întâlnească. Cu cât se apropie mai mult de ea, Ethan află din ce în ce mai multe, nu doar despre enigmatica fată sau blestemul ce îl poartş, ci şi despre o poveste petrecută cu mult timp în urmă.

Opinie : 

   Acesta prima mea carte în care totul era povestit din punctul de vedere al băiatului. Îmi place că ei încep prin a fi prieteni şi ajung să fie iubiţi. Fiecare detaliu, indiciu, secret desluşit apare treptat. La sfârșit Lena va trebui să aleagă, iar acest lucru nu-i deloc uşor...

Citate :


   ,, Eu îmi pierdusem mama, însă eu nu mă pierdusem. Ea mă ancorase de Amma, de tatăl meu, de Link, de districtul Gatlin, inainte să plece. O simţeam pe străzi, în casă, în bibliotecă, până şi în cameră. Lena nu avusese niciodată asta. Era emancipată şi complet neancorată, cum ar spune Amma, precum feriboturile săracilor din mlaştină.
   Voiam ca eu să-i fiu ancora. Însă chiar acum, nu credeam ăa cineva putea fi ancora ei. ” 

   ,, - Nu te-am iubit niciodată mai mult decât o fac chiar în această secundă. Şi nu te voi mai iubi niciodată mai puţin decât o fac chiar în această secundă.
   - E o promisiune?
   Am strâns-o de mână.
   Nu-mi da drumul.
   Niciodată .”



  • Nume original : Beautiful Creatures
  • Autor : Kami Garcia si Margaret Stohl
  • Editura : Rao
  • Pagini : 320
  • Punctaj : 5/5 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu