marți, 17 decembrie 2013

Iluzii - Aprilynne Pike



    În prima zi de şcoală  Laurel dă nas în nas cu o mare surpriză, fie ea plăcută sau nu. Tamani apare la liceul în care învaţă ea, ca elev transferat din Scoţia. Laurel află de la el că zânele nu au mai văzut un trol de luni bune şi că au găsit doar urme ale existenţei lor.
   Klea o aduce pe Yuki, eleva venită din Japonia, acasă la Laurel pentru a-i cere să aibă grijă de ea. Laurel descoperă că Yuki este o zână-sălbatică şi încearcă să stabilească ce fel de zână este. Datorită faptului că zâna-sălbatică refuză să colaboreze cu Laurel, Tamani este nevoit să se apropie de ea şi să incerce să afle ce ştie. Yuki se îndrăgosteşte încet-încet de Tamani, iar apropierea lor stârneşte gelozia lui Laurel .
 După un atac al trolilor, Laurel şi prietenii ei descoperă că magia contra trolilor nu mai funcţionează. Ei rămân cu multe întrebări şi puţine răspunsuri, însă Laurel va căuta să rezolve această problemă.

Citate:

    -Nu patrulez, nu mă duc la vânătoare de troli, eu doar stau în preajma ta. Tu trăieşte-ţi viaţa şi continuă să-ţi vezi de activităţile de zi cu zi. Eu am să mă asigur că eşti în siguranţă, îi spuse Tamani, facând un pas spre ea ca să îi îndepărteze o şuviţă de păr din ochi. Sau am să mor apărându-te.         

Laurel se uită la Tamani.   
-Pot să plec, spuse Tamani. Nu vreau să vă deranjez.   
-Nu, nu, rămâi! spuse Chelsea bătând din palme. Am şansa să profit de tine. N-aş rata ocazia pentru nimic în lume.   
-Nu cred că-mi place cum sună, zise Tamani încet.   


  • Nume original : Illusions
  • Autor : Aprilynne Pike
  • Editura : Litera
  • Pagini : 320
  • Punctaj : 2,5/5 .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu